piątek, 27 lipca 2012

003I

(przypomnienie)  '- To włączam Klątwę. - powiedziałam. Ja naprawdę boję się horrorów, ale co mi tam.'

 Chciałam gdzieś usiąść, jednak nie było miejsca.
- To chodź tu! - zgłosił się uśmiechnięty loczek. Nie miałam wyjścia, usiadłam pomiędzy jego nogami na fotelu, a ten prawie położył się i przytulił mnie od tyłu. Jezu, jakie on ma boskie perfumy.
- Jak będziesz się bała to możesz się do mnie przytulić. - szepnął mi do ucha uśmiechając się, po czym spojrzał na mnie tymi swoimi pięknymi, zielonymi oczami. Miałam taki sam kolor, jak on. Film się zaczął, więc odwróciłam się do ekranu. Niall i Sam poszli po coś do jedzenia. Naprawdę było strasznie, w pewnym momencie nie wytrzymałam i wtuliłam się w Harrego. Ten zadowolony też mnie przytulił i tak siedzieliśmy do końca filmu.
- Ej, dziewczyny, może zostaniecie u nas na noc ? I tak już jest ciemno i zimno. - zabrał głos Zayn. Chłopcy zawtórowali mu.
- W sumie racja.. - spojrzałam na zegarek w telefonie, była już 21:00. - Zaraz napiszę do mamy sms-a. Ale to nie będzie kłopot jak zostaniemy ?
- Chyba cię pogięło, marcheweczko. - rzekł uśmiechnięty Lou. Zaśmiałam się i zmierzwiłam mu włosy, a ten wyszczerzył się.
Pogadaliśmy jeszcze, opowiedzieliśmy więcej o sobie i tak zleciał czas. Około 22:30 zachciało nam się spać, więc każdy zbierał się do swoich pokoi.
- Ale gdzie my mamy spać ? - spytała Sam.
- Sam śpi u mnie. - ucieszył się Niall.
- A Carry u mnie. - powiedzieli równo Harry i Zayn.
- No to mamy kłótnię o moją marcheweczkę. - zaśmiał się pasiasty.
- Nieważne, mi tam obojęt... - nie dokończyłam, bo Harry wziął mnie na ręce.
- Sory, Zayn, ona jest moja. - zaśmiał się loczek, zawtórowałam mu. Gdy doszliśmy do jego pokoju, Harold postawił mnie na ziemię.
- Ładnie tu. - powiedziałam.
- Dzięki. - puścił mi oko i popatrzył na moją bluzę. - To dla mnie ? - uśmiechnął się, a ja spojrzałam na napis "I love U". Zaśmiałam się tylko.
- Harry, mógłbyś mi pożyczyć jakieś swoje ubranie do spania ? - spytałam nieśmiało.
- No pewnie. - podszedł do szafy, z której wyjął fioletową bluzę zakładaną przez głowę z napisem Jack Willis i szare spodnie dresowe. - Proszę, to moja ulubiona bluza.
- Dziękuję. Idę się wykąpać, ok ?
- Jasne.
Dałam mu buziaka w policzek i poszłam do łazienki. Po około 20 minutach wyszłam w samej bluzie Harolda, bo i tak sięgała mi do połowy uda. Loczek leżał na łóżku z laptopem, ale gdy mnie zobaczył od razu się uśmiechnął, pokazując swoje białe ząbki. Teraz to on poszedł się kąpać, a ja weszłam na Twittera. Odpisałam niektórym fanom i położyłam się do łóżka. Po kilku minutach z łazienki wyszedł Harry i położył się obok mnie w samych bokserkach.
- Śpisz ? - zapytał.
- Nie, a ty ? - oboje po tych słowach wybuchnęliśmy głośnym śmiechem. Dopiero po jakiejś minucie uspokoiliśmy się.
- Pogadamy trochę ? - spytał lokers.
- Jasne. - uśmiechnęłam się.
Gadaliśmy jakieś 10 minut, po czym Harry zadał mi trochę dziwne pytanie.
- Carry, a ty mnie w ogóle lubisz ?
- Co ? Czemu jeszcze pytasz ? Jasne.. że nie. - zaśmiałam się.
- Oo, pożałujesz tego, mała.
Harry usiadł na mnie i zaczął mnie łaskotać. Po wielu błaganiach, lokers przestał. Zbliżył się do mnie tak, że dzieliło nas zaledwie kilka centymetrów.
- Uwielbiam je. - wskazałam dwoma palcami na jego dołeczki w policzkach.
- A ja Ciebie. - odrzekł. Styles uśmiechnął się i zbliżył się jeszcze bardziej, po czym pocałował mnie.
- I co ? Dalej mnie nie lubisz ? - spytał roześmiany.
- Lubię. A teraz chcę już iść spać. Dobranoc. - odwróciłam się do niego plecami.
- A ty gdzie ? - zaśmiał się, delikatnie odwrócił mnie w swoją stronę i przytulił. Ja wtuliłam się w jego tors.
- Dobranoc. - powiedziałam.
- Dobranoc. - powiedział chłopak, a następnie pocałował mnie w czoło. Po kilku minutach zasnęliśmy.

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej ;) No i mamy pocałunek Harrego i Carry xD Dziękuję za te 3 komentarze pod poprzednim rozdziałem, wczoraj dopiero zaczęłam pisać więc wiele one dla mnie znaczą ;> Następny rozdział wstawię dziś albo jutro, kiedy wolicie ? Bo mam już kilka do przodu. Papa ;* xx

4 komentarze:

  1. świetnie too ;)
    maasz dziewczyno talent ;p

    ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !
    Obserwuję ;)
    Zapraszam do mnie . Tez jest tam opowiadanie o chłopcach ♥ ♥ ♥
    http://onedirection-in-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo . . . Nie można obserwować :(
      Dodaj gadżet do obserwowania ślicznie proszę :*

      Usuń