wtorek, 28 sierpnia 2012

Przepraszam...

Kochani, przepraszam Was bardzo, ale dzisiaj niestety nie pojawi się nowy rozdział z powodów osobistych ;( W moim życiu ostatnio dużo się wydarzyło. Nie jest za kolorowo, jestem w jakimś dołku i nie piszę nowych rozdziałów, nie mam nawet na to siły. Mam nadzieję, że zrozumiecie mnie i nie będziecie na mnie źli ;< Mam napisane tylko dwa rozdziały do przodu i jeden z nich postaram się wstawić jutro. Jeszcze raz przepraszam...


Chciałam Wam jeszcze ślicznie podziękować za 36 komentarzy pod poprzednim rozdziałem <333 Słoneczka Moje, Wy nawet nie wiecie ile radości mi tym dostarczacie ;)  Dlatego to dla Was właśnie postaram się o nowy rozdział jutro ;) xx ♥♥♥  

14 komentarzy:

  1. Szkoda :( ale rozumiem i będę cierpliwie czekać na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde. Wszyscy teraz nie mają się najlepiej. Także ja. Chociaż już jest lepiej i jak piszę to mi się lepiej robi. Wracaj do formy ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ;( nie martw się. wszyscy cię wspieramy . ;)
    zgadzam się z komentarzem wyżej. teraz właśnie każdy ma trudno . ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi przykro :C Mam nadzieję , że niedługo wszystko będzie okej i wrócisz do pisania . Wszyscy na to czekamy < 3 I oczywiście nikt tu się nie będzie gniewał z tego powodu , bo w życiu tak sie zdarza i każdy ma takie chwile :*** Kocham Cię i życze powrotu do formy ; ) Uśmiechaj się często , może to jakoś pomoże , ja sie na przykłąd teraz uśmiecham i jest mi miło . :D Podobno uśmiech wydłuża życie o 15 sekund więc ja chyba będę nie smiertelna XD Śmiejmy się razem , muszę z kimś zostać na tym świecie ^.^ :D xxxx : * Czekam n kolejne rozdziały < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro mi <3 Mam nadzieje że Ci się poprawi... Życze powrotu do formy... Buziakiii xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę szybkiego powrotu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy jesteśmy z tobą. Czekam na twój powrót i życzę szczęścia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteśmy z tobą .
    http://directionnialllover.blogspot.com/ - Zapraszam ; *
    Liczę na twój komentarz .

    OdpowiedzUsuń
  9. Don't worry, be happy i tak Cię kochamy <3 Będę czekała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteśmy z Tobą, trzymaj się :* KOCHAMY CIĘ ! Będę czekała, aż wrócisz :*
    A na moim blogu wkrótce pojawi się nowy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteśmy z tobą :* Ja oczywiście też będę czekała, aż wrócisz :)
    + u mnie nowy
    http://onedirectionihiszpanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też nie jest zbytnio kolorowo, więc wiem jak się możesz czuć:(
    Będę czekać na nowy rozdział, a tym czasem zapraszam do siebie na nowego imagina:
    http://onedirection-imaginy-pati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, to chyba taki okres, każdy zamula i się dołuje... Myśl o kończących wakacjach jest dobijająca, a gdy dojdą do tego inne problemy to istna makabra... Trzymaj się jakoś, jestem z Tobą :**

    OdpowiedzUsuń
  14. JESTEŚMY z tobą :* Wszystko się ułoży.
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń